Dit lespakket bevat een werkbundel dat binnen de context van een onthaalbalie, in het Nederlands, en op een klantvriendelijke manier een telefoongesprek leert voeren aan de hand van een aantal standaarduitdrukkingen. De leerlingen kunnen deze bundel zelfstandig invullen. Deze opdracht valt binnen het remediëringsplan.

Doelstellingen

Leerplandoelen

Leerplan: VVKSO, 2de graad BSO Kantoor D/2013/7841/062 C1

  • LPD 5 Binnen de context van een onthaalbalie, in het Nederlands, en op een klantvriendelijke manier een telefoongesprek voeren aan de hand van een aantal standaarduitdrukkingen.

Lesdoelen

  • De leerlingen kunnen de telefoon op een klantvriendelijke manier aannemen
  • De leerlingen kunnen de regels om klantvriendelijk en correct te telefoneren toepassen.
  • De leerlingen kunnen een telefoongesprek klantvriendelijk afsluiten.

Lesmateriaal

Gemaakt door Annelies Mangelschots

Contact: lerarenopleidingkempen@thomasmore.be